czwartek, 4 października 2018

Ciri, czyli mój pierwszy oficjalny hh!

Cześć!
Pewnie słyszałyście o tej klaczy w moim pierwszym poście (gdyż ją tam przedstawiłam ekhem...). Jest kto klacz pełnej krwi angielskiej, ma już 7 lat i dumnie reprezentuje moją małą "rodzinkę". Byłam z nią dziś na krótkiej sesji. Bardzo, bardzo krótkiej *ten mróz mnie przerasta ehh*...






Reszta była zbyt dynamiczna :P

Szybka ciekawostka: Imię Ciri, oznacza że coś albo ktoś kto posiada to imię umie rozkazywać, i często używa przy tym sprytu. Do tego stoi mocno na ziemi i nie odlatuje (dosłownie i w przenośni ;P). Co w stosunku do mojego hh pasuje idealnie.
Imię Ciri zapożyczyłam z Wiedźmina, gdzie występowała postać o właśnie tym imieniu. Miała białe włosy, więc pomyślałam; Dlaczego nie?
*koniec interesującej ciekawostki...*

Mam nadzieje że spodobały wam się moje zdjęcia. Do kolejnego posta!

||Magda||

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz