niedziela, 23 grudnia 2018

Witam, z tej strony Mikser

Dzień dobrywieczór (nie wiem o której to czytacie), nazywam się Nadia, pseudonim Mikser. Mam 14 lat, a hh interesuję się od czerwca. Jestem na okresie próbnym na tym blogu. Moją pasją od zawsze były zwierzęta. Od dobrych 8 lat jeżdżę konno i posiadam prawie 4 letniego ogiera imieniem Astat. Moim oczkiem w głowie jest też moja kotka, Youka. Prócz tego od dwóch lat należę do 24 Wielopoziomowej Drużyny Harcerskiej Tenebris.



Moje hh, to istna mieszanka wybuchowa. Są dwa, Chico i Geronimo. Pierwszy to srebrny karosz w wieku 7 lat, rasa nieznana, ale wnioskując po jego wielkości, to jest zapewne mieszanką kuców. Jest po kontuzji, na razie robimy tylko cavaletti i małe skoki. Drugi konik to skarogniady Gero. Ma 11 lat i jest mieszanką fryza ze ślązakiem. Uparta i silna z niego bestia. Jest inteligentny, ale zgrywa głupa. Jeździmy głównie małe ujeżdżenie i skaczemy do 70cm.
Powyżej Chico
I Gero
A więc pozdrawiam z tą ekipą i życzę wesołych i końskich świąt.
Do napisania!

#Mikser

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz