czwartek, 27 grudnia 2018

Halter Sylwestrowy/ozdobny- jak zrobić?

Witam!
Może pewne osoby już o mnie słyszały, jestem Fezou. Wróciłam razem z Handlem do pisania. Mam nadzieję że jesteście zadowoleni z naszego powrotu.

Dziś trochę pożyczymy się robienia ozdobnych halterów :)
W dzisiejszym poście wyjaśnię wam jak zrobić SYLWESTROWY halter.

Potrzebujemy mieć już gotowy halter. Na YouTube'ie znajdziecie poradniki na nie ;)
Używać będziemy koralików oraz "włosia anielskiego"

Zaczynajmy!
1. Najpierw nakładamy halter na konia.
2. Do nachrapnika doczepiany najróżniejsze koraliki, "doklejamy" brokat.
3. Doczepiany zawieszki.
4. Dodajemy naczółek, doklejamy od spodu włosy anielskie.
5.GOTOWE!
Ja dla przykładu zrobiłam inną wersję.



Pamiętacie...dla chcącego nic trudnego!


                   
                                                                                     Fezou

1 komentarz:

  1. Autokorekta sporo poprawiała,lecz mam nadzieję że rozumiecie oco chodziło.
    Fezou

    OdpowiedzUsuń